Header After Border

אימאגו לזוגות – סדנה

3,200.00

דורג 0 מתוך 5
(be the first to review)

“דרך חדשה לזוגיות שתמיד רציתם”

מנחה: סאם ליסון, M.SC, פסיכולוג קליני, מטפל משפחתי מוסמך, מנחה מוסמך לסדנאות זוגות, מנהל מרכז לאימאגו ופסיכולוגיה חיובית, מורה ב-י.נ.ר., עם ניסיון רב בהעברת סדנאות בארץ ובחו”ל.

הסדנה אינטנסיבית , עמוקה, רצינית ומהנה גם יחד, דיסקרטית ומרגשת, מבוססת על הספר “לבסוף מוצאים אהבה”  של ד’ר הארויל הנדריקס, מלמדת דרך חדשה לאהבה בוגרת, בטוחה ומספקת. עוזרת לזוגות אשר הקשר ביניהם טוב להפוך אותו לקשר עוד יותר טוב. ולזוגות אשר קיים מתח בזוגויות ליצור מפנה בקשר כדי לבנות את הנישואין הרצויים להם.

סדנה מותאמת לקהל הדתי וחרדי; מאות אם לא אלפי זוגות דתיים נהנו מהסדנה פה בארץ, באנגליה ובארה”ב.

תיאור

מבנה הסדנה:

הסדנא תכלול הרצאות, הדגמת תהליכים  ע”י זוגות מתנדבים; תרגול תהליכים זוגיים במרחב של המקום; עבודה עצמית עם דפי עבודה; דמיון מודרך; הפעלה קבוצתית. אני מציג את הסדנה. זו סדנה לזוגות ולא טיפול קבוצתי. הווי אומר שהוא דיסקרטי – אנשים מוזמנים בתחילת הדרך להציג את עצמם, אך אף זוג לא צריך לשתף את האחרים בסוגויות הזוגיות. זוגות יושבים ביחד לאורך כל הסדנא, וצריכים להיות נוכחים לכל אורך שלושת הימים. כלומר לא יהיה שימוש בניידים ובמחשבים.

אסיסטנטים יסייעו לזוגות לתרגל את התהליכים בשעה שהזוגות מתפזרים בשטח לעבודה הזוגית.

עלות: העלות לזוג כוללת השתתפות, חוברת עבודה לסדנא לכל משתתף, קפה וכיבוד קל.

באמצעות הסדנה

  • ילמדו להתחבר מחדש לפוטנציאל הגלום בנישואים
  • ילמדו הקשבה מסוג חדש שתוביל לתקשורת ברורה ויעילה;
  • ילמדו להפוךי ביקורת ותסכולים להזדמנות לפתיחות וגדילה;
  • ילמדו לדבר על הצורך במקום על התלונה
  • ילמדו איך להבטיח לעצמם קשר בטוח ומאושר ;
  • ייפרדו מדפוסים הישנים וילמדו לבנות זוגיות חיובית

על האמאגו:פירוש המילה אימגו הוא “דימוי” .לכל אדם יש דימוי המורכב מצירוף התכונות של הדמויות המשמעותיות שטיפלו בו בראשית ילדותו.לקראת בניית קשר הנישואין תהיה שאיפה להתאים את בן הזוג המיועד לאותו “דימוי”.מתוך הצורך הטבוע בכלנו לרפא פצעי ילדות ,נינשא לבן הזוג שיתאים ככל האפשר לדימוי של הדמויות שטיפלו בנו על מנת שנוכל לברוא מחדש את הסביבה הרגשית של ילדותנו ולהרפא מאותם פצעי ילדות.

האימאגו היא תראפית יחסים המציעה לזוגות מסע להשבת הביטחון במרחב הזוגי. דרך למידת הדיאלוג ,הייחודי לגישה זו,ישיגו בני הזוג את הריפוי הרגשי ההדדי.מסע זה כולל בתוכו מעבר מתגובתיות לזוגיות מודעת והופך יחסים מודעים להתנסות ומסלול שיש בו צמיחה רגשית ורוחנית. גישה זו גורסת כי הנישואים הם מסע אשר מימוש הפוטנציאל שבו  אינו תלוי במציאת בן הזוג המושלם אלא בלצמוח ולהיות יחדיו בני זוג מתאימים זה לזו.דווקא חוסר ההתאמה בין בני הזוג טומן בחובו את האפשרות לגדילה

דיאלוג האימאגו יאשר יילמד ויתורגל בסדנא יהווה תשתית למיומנות תקשורת חדשה והוא שם דגש על מודעות ,סקרנות וכבוד הדדי,באמצעותו ייפסקו הרגלי השיחה הרעים,תיפסק הביקורתיות,הניתוחים,ההתקבעות או קריאת המחשבות של בן\בת הזוג.

הסדנה מובנית עם תכנית בנויה מראש. זוגות ילמדו תיקשורת בטוחה, פתוחה ויעילה. יבינו את החשיבות להשקיע את המרץ שלהם בשותפות עם מחויבות מתחדשת לקדושת הנישואין. ילמדו שקונפליקט (ויכוח) או תסכול הם הזדמנות לשינוי,הזמנה לאתגר  ולהצמיח את הנישואין ,העמקת  הביטחון . יצאו עם אמונה חזקה ומבוססת לטיב הקשר ביניהם, תחושת התרוממות רוח, תקוה ואופטימיות לקראת העתיד. היות וחלק מרכזי בסדנא הוא ההתנסויות והדיאלוגים החדשים שילמדו ויתורגלו,בני הזוג  יצאו עם ארגז כלים מעשי ושימושי ו להצמחת ואחזקת הקשר שתמיד רצו.

ההשתתפות בסדנה זו היא תנאי לאנשי מקצוע אשר רוצים להמשיך לעבור הכשרה כמטפלי אימאגו מוסמכים מטעם הארגון הבינלאומי. היות ואני מוסמך מטעם הארגון להנחות סדנאות אלו ההשתתפות תיחשב להם לקראת הרשמה להכשרה.

הסדנה מיועדת לזוגות חרדים מכל הגילאים מקהל הרחב וגם לתלמידים ובוגרים של ינר. יש בוגרים מהקורסים קודמים אשר ודאי מתעניינים בסדנה זו.

כמו-כן אפשר להיעזר בדף הסבר סדנאות באתר אימאגו-ישראל:  http://www.imago.org.il

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

Leave a customer review

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eighteen − two =